2010-09-07

Who's that girl?

Tänkte att det kanske är på tiden att jag verkligen presenterar mig själv för er läsare! Jag måste bara börja det hela med att jag är så överaskad över att ni kommer från så spridda ställen i världen, och att ni faktiskt tittar in här då och då. Det värmer mitt hjärta.

Så, till mig då. Jag heter Angelina och är snart 19 år. Jag tog studenten i våras och arbetar nu deltid i min pappas skobutik på Kungsholmsgatan i Stockholm, och även lite grann som säljare för ett skomärke. Min dröm är att en dag få jobba med det jag verkligen brinner för, mode. Kanske som stylist på ett modemagasin. Jag har även gjort lite modell jobb när jag var yngre (15-17år) vilket jag verkligen trivdes med, men la av under gymnasiet. Har också varit truppgymnast under stort sett hela mitt liv, men slutade för ett år sedan. Just nu håller jag på att söka andra jobb för fulla muggar, och planerar inför kommande resor.

Jag började blogga för att jag känner att jag har så mycket att uttrycka i form av kläder och foton, vilket är något jag också såklart älskar att göra! Jag hoppas att denna lilla presentation har gett er en lite bättre inblick i vem jag är, och att ni vill fortsätta läsa min blogg.

Vem är du? Hur hittade du hit? Vad vill du se mer/mindre av?


Who are you? How did you find my blog? What do you want to see more/less of?

2 kommentarer:

  1. Kul att veta :) Jag så en outfit bild på dig på minoutfit.se sen fanns en länk till din blogg och nu är jag fast! Du är grym och det ska du veta. Ge inte upp fastän det känns segt i början:)

    Kramar Caroline

    SvaraRadera
  2. More outfits and more streetstyle! Love the Swedish street style! Keep it up girl

    SvaraRadera